Español / English
f
corner a La Fundación corner g

The Foundation

We are a private, nongovernmental, nonprofit organization dedicated to the prevention of disability, habilitation, rehabilitation and equalization of opportunities for persons with disabilities, located in Cartagena de Indias, Colombia, since 1973.

The Fundación REI, is providing health services and education to persons with disabilities, their families and the community at large since 1973.

corner a Servicios corner g

Services
Fundación REI is a this is a simulated text used to fill up the space in the layout, this text must be replaced with the real one. This is a simulated text used to fill up the space in the layout, this text must be replaced with the real one.

corner a Programas y proyectos corner g

Programs and Projects

corner a Pasantías y prácticas corner g

Internships and Practices